середа, 5 квітня 2017 р.

З 27.03.17 р. по 07.04.17 р. у ВПУ № 4 м. Хмельницького проходить Декада з пропаганди та збереження психічного здоров'я всіх учасників навчально-виховного процесу

Відповідно до наказу за №  82 від 22.03.2017 р., з 27 березня по 7 квітня 2017 року в училищі проходить Декада з питань пропаганди психічного здоров’я учнів. В рамках декади психологічною службою училища проводиться моніторинг рівня депресії, суїцидальних тенденцій, обізнаності правил ведення здорового способу життя учнями. 


   В холі училища обладнано інформаційні куточки зі змінними матеріалами на тему здорового способу життя  



   

Проведено виховну годину «Життя, здоров’я -  найвища цінність». 

                                    

28 березня працівники психологічної служби взяли участь у вебінарі «Булінг, як чинник психологічного нездоров’я учнів ПТЗН» 



29 березня 2017 року в училищі відбулася лекція з використанням мультимедійних засобів на тему «Ігроманія, залежність від ґаджетів». Лектор, психолог центру соціальної допомоги молоді Антоніна Антонівна,  ознайомила учнів І – ІІ курсу із причинами, наслідками та методами попередження ігрової залежності, провела анонімне анкетування «Моя залежність від Інтернету».

   


Немає коментарів:

Дописати коментар